Jeroen en Nienke op reis door Australie!

Naderend vertrek!

Het aftellen is nu echt begonnen.. over 18 daagjes vertrekken we naar HongKong en Australie!

In HongKong zullen we 3 nachten in het Harbour View International House verblijven. Zonder Harbour View... maar de locatie is perfect! Met deze plek als uitvalsbasis zullen we de stad gaan bekijken!

Op 22 juni zullen we in Perth aankomen en zullen we eerst 2 nachten doorbrengen in een hostel, genaamd The Witch's Hat. Hierna zullen we onze camper ophalen en zal de 6 weken durende tocht naar Darwin beginnen!

Vanaf ongeveer23 juni zullen we (hopelijk) ook bereikbaar zijn op ons Australische mobiele nummer, welke luidt: 0061 406 209 191. Uiteraard blijven wij ook bereikbaar op onze Nederlandse mobiele nummers, maar smsjes en telefoontjes afkomstig vanonze zijdezullen jullie hoofdzakelijk via het Australische nummer ontvangen. Voor de thuisblijvers is het overigens wel goedkoper om naar ons te smsen op de Nederlandse mobiele nummers, bellen kan beter geschieden op het Australische nummer. Onze bereikbaarheid is trouwens (vooral de eerste 6 weken) wel relatief, het mobiele dekkingsbereik in West Australie is gering. We zullen dus niet overal bereik hebben. In Cairns en Sydney is het bereik stukken beter en zal dit probleem zich (bijna) niet voordoen.

Tot gauw!
Nienke

Noe

Lieve Joep en Nien,
Ik ga jullie helaas voor die tijd niet meer zien en kan jullie dus niet op schiphol gedag zeggen, dus bij deze wil ik jullie onwijs veel plezier wensen, geniet ervan en ik zie jullie over een paar maandjes gewoon weer. En Nien..we gaan gewoon een keertje gezellig bellen!
Dikke kus No

Hanneke

Oh, ik mis jullie nu al!
Heel gaaf dat de reis nu echt bijna gaat beginnen.... niet meer uistellen, hoor! Storklem, Hanneke

Bart

Go'day sport! So jalous but, wishing you both an excellent "walsing mathilda". BTW, Alice has two brothers living in Perth area (Mundaring and Wannaroo), so if you need any help at all, let us know. Will call before you leave.

Wilma

Wahaa, het ziet er echt allemaal geweldig uit! En iedereen moest eens weten hoe de reis tot in de puntjes geregeld is en ook de thuisblijvers meer dan voorzien zijn van informatie. Het gaat helemaal leuk worden, jongens! En reken maar dat je nauwelijks tijd hebt om wie dan ook te missen (nou ja, Silje dan een btje!). Dikke kus, mam

Britt

Hey Joep en Nien!

Eindelijk zijn jullie dan onderweg in Australie, nu waarschijnlijk in jullie camper! Vet tof!
Ik heb m'n stage naar Kenia gecanceld en ga nu ook naar australie :) Ik ga halverwege oktober en blijf 5 maanden :)

Heel veel plezier daar!!

xxx Britt

Britt

O oeps beetje vergist in de datum.. :)
Maar toch alvast heeeel veel plezier down under!!

Wilma

Nog 1 nachtje slapen en dan gaan jullie! Wat een avontuur! Alles geregeld en nu gewoon gaan met die banaan! Jullie zijn een goed team dus dat moet wel lukken. Vandaag vroeg nog iemand mij: vind je het nou niet eng dat je dochter zover weg gaat? Nou nee dus, 't is geen gevaarlijk gebied (over Zuid-Amerika zou ik me meer druk maken...), half jong-Nederland trekt door Australië en ook onderweg naar de bakker kun je omver geknord worden. Nee hoor, ga maar lekker en geniet ervan. Wij genieten hier thuis van jullie verhalen en foto's. Met de huidige contactmogelijkheden is dat zo eenvoudig. Het oefenen met msn, skype en de webcam ging toch best goed! Nou, Nien en Joep, dikke kus, goeie reis en tot het 1e contactmoment! Wij passen op huis en kat, don't worry! Mam/Wilma

Wilma

19 juni, 06.30 sms uit Hongkong: Na een lange en slapeloze vlucht zitten we nu aan de icetea in het snikhete Hongkong. We gaan vandaag verder de stad in. Kus + Gaap, Nien

Na een soepel vertrek (goed zo Nien!) op 18 juni vanaf Schiphol (ach de tickets waren even zoek, maar dat werd opgelost!) zitten Jeroen en Nien dus nu in Hongkong. Ik denk dat ze op dit moment bewusteloos in hun Harbourview Hotel liggen, bijkomen van de reis.
Ben benieuwd naar de verhalen van een "andere wereld"! Liefs, mam

Wilma

De eerste berichten uit Hongkong zijn op het thuisfront al binnen. Zoals gezegd: het is er heet, druk, groot, overweldigend. De dag na de dag van aankomst is Nien alleen Hongkong in geweest, omdat arme Joep in de buurt van de wc moest blijven...Ze zijn nu al blij met de norit, loperamide en de blarenpleisters. Joep knapte 's avonds gelukkig al wel wat op. De rest van de verhalen laat ik maar aan Nien over! Veel plezier nog in Hongkong, dikke kus Mam