Jeroen en Nienke op reis door Australie!

Foto's Hongkong en Australie: http://picasaweb.google.nl/nienkemeester

Helaas helaas zit onze reis er alweer anderhalve week op. Ik heb alweer mijn eerste bezoekjes aan de universiteit afgelegd en Jeroen die is reeds druk aan het solliciteren geslagen. Het is weer even lastig aanpassen, zoterug in Nederland, maar gelukkig beschikken we over een stel geweldige herinneringen aan een nog geweldigere reis.

Deze herinneringen delen we uiteraard graag met jullie en dit hebben we ook al gedaan via deze website. Om het geheel helemaal compleet te maken heb ik een selectie (al lijkt het voor jullie vast geen sleectie, maar het is het wel!) van alle foto's in een openbaar webalbum gezet.
Het webalbum is te bekijken via deze link: http://picasaweb.google.nl/nienkemeester. Inloggen is (dit keer) niet nodig, de webalbums verschijnen vanzelf.

Veel foto plezier en indien je meer uitleg bij de foto's wilt dan vertellen we je dat natuurlijk graag persoonlijk!

Liefs, Jeroen en Nienke

Britt

Hey Joep en Nien!

De tijd gaat ook zo snel!!
Jullie hebben wel vet veel gave dingen gedaan en meegemaakt! En ontzettend veel moois gezien!
Ik vertrek nu zelf ook bijna naar Australie (nog 5 weekjes), Spannend! Wisselen we elkaar lekker af! :)
Succes hier in Nederland met jullie leventje weer oppakken :)

Kus Britt