Jeroen en Nienke op reis door Australie!

De reis begonnen, maar nog even geduld..

Hallo, allo allemaal!

hier ons eerste berichtje uit Hong Kong; we hebben nog niet echt de mogelijkheid/tijd gehad om ons eerste verslag te plaatsen, tevens lukt het nog niet om de foto's op mijn laptop te krijgen maar hieraan wordt gewerkt! Jullie moeten nog even geduld hebben, ik kan jullie wel verklappen dat Hong Kong erg indrukwekkend is! Ik kan jullie ook verklappen dat ik weer beter ben na een dagje op en boven de wc gehangen te hebben, tja chinees voer is blijkbaar niet altijd goed! Morgen vliegen we naar Australie en dan zullen we ons reisverhalen inclusief foto's plaatsen.

Gegroet, Joep

Reacties

Reacties

Erna & Bert

Jammer Joep dat je de eerste dag slecht bent begonnen, maar gelukkig gaat het weer goed met je. En Nienke, wat geweldig dat je er in je eentje op uit getrokken bent in Hong Kong (jaja als je op de Geelgors woont hoor je nog eens wat).
Maar in ieder geval, wij hebben net even op de weersvoorspelling gekeken voor Perth en het ziet er prima uit, lekkere temperaturen (zo rond de 21 graden) en weinig kans op regen. Dus zo te zien kunnen jullie je ook in het zuiden nog prima vermaken. Goede reis morgen en veel plezier in Aussie (en denk eraan, ze rijden links!!!)
groeten van de buren (en Siepje die half op het toetsenbord ligt)

Noe

Hey lieverds, jeetje nou is het dan echt begonnen! Super hoor! Gelukkig voel je je weer wat beter Joep, houden zo zeg ik! Veel te zonde om al die mooie dingen te missen!
Nien ik ben trots op je, daar zit je dan in Hongkong en straks Oz, had je een jaar geleden niet gedacht! Geweldig toch! Geniet ervan hoor!
Wij zitten nog 1 dagje in Ohio en dan eindelijk weer naar huis! Moet zeggen daar heeft iedereen toch wel erg veel zin in! We houden contact en geniet van alle mooie dingen die jullie gaan meemaken!
Kus Noe

Marcel

Snel opknappen he Joep!
Vandaag 6-5 gewonnen van Blue Birds.
Slechte wedstrijd maar ja.
Veel plezier!Leuk dat we zo op de hoogte blijven.

sjoerd

koekebakker... draag ik ten ere aan jou je nummer, krijg ik gelijk last van lies!!!!!!!! maar we hebben vandaag gewonnen 10-5.
veel plezier

Linda

Hey, goed aangekomen in Australië? Hopelijk was jullie vlucht beter dan die van mij! Ben net terug en had 3 uur vertraging =( maar kon daardoor wel op het vliegveld Spanje-Italië volledig zien inclusief verlenging en penalties, dus dat was mooi meegenomen hahaha.
Heel veel plezier!! Gr. Lin

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!