Jeroen en Nienke op reis door Australie!

Perth! Lay Back!!

Lieve familie's en vrienden,

Gister hebben we voor het eerst het Australische leven mogen proeven: LAY BACK!! Hoewel HongKong indrukwekkend was, is het heerlijk om weer in een westers land te zijn. We hebben heerlijk door het centrum van Perth gelopen, langs de Swan River geslenterd en het Kings Park (incl. Botanical Garden) bezocht. Vanaf het Kings Park heb je een geweldig uitzicht over Perth en omgeving en uiteraard was ook het park zelf en de botanische tuin zeer fraai. Het weer is hier perfect, een graadje of 20 en een zonnetje erbij. ‘s Avonds is het vroeg donker (een uurtje of 6) en koelt het flink af. Na de hitte van HongKong, vinden wij het niet erg nu even met klapperende tandjes onze tandjes te poetsen.

Tot zo ver het korte verslag van onze eerste dag in Perth! We gaan nu onze Wicked Outback Camper ophalen. We kunnen niet wachten om op pad te gaan! De aankomende week zullen we het zuidwesten van West Australie gaan bezoeken. Het zal wat koud worden en soms vast ook wel wat nat, maar zeker de moeite waard.

Beste thuisblijvers, wij gaan op pad en.. links rijden!!

Liefs, Joep en Nien

Maud

He Nien/joep,

Klinkt allemaal super!! Heel veel plezier en 't is zo grappige camper! Komt vast allemaal goed!

Gr, Maud

Hanneke

Een woord: JALOERS!
Wat een leuke verhalen en mooie foto's! Geniet!

Britt

Hey Joep & Nien,
heel veel plezier! Geniet ervan!
Ik blijf jullie volgen,

liefs Britt

Wilma

Hé lieve Nien en Jeroen

Wat een plaatjes, die foto's! Mooie indruk van de drukte in Hongkong en de prachtige uitzichten, geweldig! Nu lekker diep ademhalen in het ruime en koelere Australië! Dat links rijden went snel genoeg; de eerste week even goed nadenken voor je wegrijdt en vooral genoeg naar rechts kijken, mn op rotondes!
Veel plezier, geniet ervan!

Kus, mam

Kirsten

Hey Sweeties,

zo te lezen hebben jullie het onwijs naar je zin! De foto's zijn ook te mooi. Ik ben wel een beetje veel jaloers. Geniet er lekker van en ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.

dikke kus Kirsten

Anne (kleine Anne)

wat leeeuuukk!! ben zeer jaloers. goed ook dat de lucht was schoongespoeld voor jullie in Hongkong kwamen perfecte timing zou k zeggen. Heel veel plezier nog verders en ik hou jullie in de gaten!! ciaoo! kus

Adri

Wat een verhalen en bijzonder mooie foto's.
Nog even je campertje schoonmaken en dan Australie verkennen. Ik ben benieuwd naar jullie volgend verslag. Heel veel plezier.
Kusjes papa

Geoff Cornish

Hi Nienke and Jeroen..
I was so glad to read of your travels and see all of your pictures and that you finally made it to Hong Kong, Perth, and onwards "to the road". That picture of the whale so close to the boat was very cool....
Jeroen, please give Ian a kiss and a hug from me ... it's better that I ask YOU to do it because,....well.... you're a guy.... so you know why... !!!
The love and prayers of our family are sent to you each day and hopefully they are riding along with you on your wonderful holiday trip. Enjoy every single kilometer of it .. life is just one big long journey homeward anyway...