Jeroen en Nienke op reis door Australie!

On the Road!

Lieve allemaal,

Bedankt voor alle ontzettend leuke reacties op onze vorige berichten en de foto's! Super leuk!

Op dit moment zit Jeroen achterstevoren ondersteboven in onze camper gevouwen. Deze hebben we vanochtend namelijik helemaal van top tot teen schoongemaakt en zijn we nu aan het inruimen. Gistermiddag hebben we onze Wicked Outback Camper in Perth opgehaald. Ik was gister nog niet zo blij, want de camper was echt smerig. Overal stof, afval en gewoon bah, dus pietjeprecieze Nienke was niet zo heel gelukkig. We hadden niet echt spullen en mogelijkheden om de camper goed schoon te maken, dus ik vreesde al voor onze eerste nacht. Maar gelukkig was daar Ian. Ian is een goede vriend van de familie Cornish, dat zijn Amerikaanse vrienden die een tijd naast ons op de Geelgors hebben gewoond. Voor vertrek had ik al met Ian gemaild en hij wilde ons graag ontmoeten. Ian woont in Fremantle, dat is vlakbij Perth, dus gister zijn we na het ophalen van de camper naar Fremantle gereden (we = lees ik! Jaja, Nienke heeft de eerste kilometertjes in onze camper gereden). De camper, ook al is het best een oude bak, rijd gelukkig goed, links rijden is best goed te doen! Het is wel interessant dat de ruitewisser bediening en de richtingaanwijzer bediening omgedraaid zitten. Het komt dus geregelt voor dat ipv. de ruitewissers de richtingaanwijzer wordt aangezet, en andersom! Bijzonder!
In Fremantle hebben we met Ian een lekker biertje gedronken en heerlijk gegeten. Vervolgens mochten we de nacht in zijn huis doorbrengen. We hebben vanacht dus nog heerlijk geslapen, in echte bedden! Perfect! Vanochtend zijn we achter Ian aan, naar zijn werk gereden. Hij maakt zijlen en heeft een werkplaats, dus we mochten in zijn werkplaats de camper schoonmaken. Heerlijk de ruimte om alle troep uit de camper te halen, te stofzuigen, te soppen en weer in te ruimen! Nienke is weer blij!
De camper is nu bijna klaar, dus nog even en dan gaan we eindelijk echt richting het zuiden! We willen vandaag naar het gebied van Margareth River rijden, dit is een wijnstreek aan de kust. Het is goed bewolkt vandaag, dus hopelijk houden we het droog. De weersvoorspelling voor de aankomende dagen is niet zo goed, dus ik vrees het niet maar we merken het vanzelf. Vanacht gaan we proberen of deze twee lange mensen ook daadwerkelijk in de camper passen!

Tot de volgende keer!

Liefs, Nienke

Ps1. Papa, het kruidenmolentje zit aan de autosleutel!
Ps2. Hanneke, de hartjes hangen in de camper!
Ps3. Van het hostel mochten we 2 'oude'wegenboeken meenemen. Als we nu nog verdwalen dan zijn we dus echt dwazen!

Hanneke

Pien en Joep! De hartjes hangen.. wat leuk! Is Joep ze nu al zat?? Enjoy! En pas op de kangoeroes ;-)!

Adri

Nienke en Joep,
Het kruidenmolentje hangt in de camper.
Stil laten hangen, jullie zijn zelf al het zout in de pap.

Wilma

Zo, gelukkig is de EHBO+V (V voor Viezigheid) voor de camper én de EHBO+B (B voor Blokkeringen) voor de creditcard helemaal gelukt. Goed gedaan, jongens!
Wat was het leuk je vanmorgen te horen roepen: Mam, ik sta naast een palmboom en wat ruikt het hier lekker! Geweldig!
IK hoop dat Joep zijn spaghetti jullie vanavond weer opgewarmd heeft en anders maar diep de slaapzak in, sokken aan, Joep zijn muts op, paardendeken eroverheen en bruttelen. Nou, maak er morgen weer een mooie dag van! Dikke kus, mam

jas en leo

we zijn jaloers op jullie! wij aan het klussen en jullie lekker vakantie vieren.....
enjoy en gauw weer foto's meesturen.

dikke kus jas leo en de kids